iKros fakturácia – faktúry bez stresu rýchlo a jednoducho

Vo svete podnikania rozhoduje každá minúta a každý ušetrení klik. A to je jeden z dôvodov prečo firmy často siahajú po moderných online nástrojoch, ktoré im uľahčia prácu a každodennú administratívu. Jedným z týchto nástrojov je aj IKROS. Ide o slovenský systém určený na pomoc s fakturáciou a správou podnikania. Administratíva tak už nemusí predstavovať nutné a nekonečné zlo, no so systémom iKros sa z nej stáva rýchly a efektívny proces.

Systém iKros si našiel svojich priaznivcov vo svete podnikania hlavne kvôli urýchleniu administratívy, jednoduchej obsluhe a tiež funkciám, ktoré šetria čas a minimalizujú chyby. V digitálnej dobe, kedy papierové faktúry ustupujú do úzadia, predstavuje iKros šikovného partnera pre tých, ktorí chcú mať pod palcom účtovnú agendu.

HLAVNÉ MYŠLIENKY ČLÁNKU

Systém iKROS uľahčuje každodennú administratívu v podnikaní vďaka jednoduchému online rozhraniu, ktoré umožňuje rýchlu a bezchybnú prácu s dokladmi a faktúrami.

iKROS je navrhnutý pre široké spektrum podnikateľov – od začínajúcich živnostníkov cez malé firmy až po e-commerce prevádzky, ktoré ocenia automatizáciu procesov a spoľahlivosť systému.

Systém ponúka štyri balíčky (od bezplatného po prémiový), ktoré sa líšia rozsahom funkcií – od základnej fakturácie až po kompletné riešenia vrátane jednoduchého účtovníctva.

Systém spolupracuje s nástrojmi ako Shoptet, Raynet CRM, Bartech či stavebný rozpočet, čím rozširuje možnosti riadenia podnikania a integrácie s inými procesmi.

iKros = KROS faktúra

Fakturačný systém iKros len nedávno zmenil svoje meno na KROS fakturáciu. Ide teda o online nástroj pre podnikateľov na Slovensku, ktorí chcú svoje administratívne procesy pod kontrolou bez väčšej námahy. 

Online fakturácia prispôsobená potrebám rôznych typov podnikateľov ponúka rýchle vystavenie faktúr vrátane tých do zahraničia, cenových ponúk, dobropisov, upomienok a dodacích listov. Systém zároveň poskytuje prehľad o platbách a záväzkoch, čím efektívne odbremeňuje od administratívnej záťaže a podporuje rast podnikania. 

Systém je navrhnutý najmä pre živnostníkov, malé a stredné firmy ako aj prevádzkovateľov e-shopov, ktorí potrebujú nástroj, na ktorý sa môžu spoľahnúť každý deň. Ako sa hovorí, čas sú peniaze, a to chápe aj iKros. Preto ponúka rýchle a intuitívne riešenia aj pre tých, ktorí nemajú skúsenosti s účtovníctvom.

Ovládanie iKros je jednoduché, taktiež disponuje s jasným rozhraním a automatizovanými funkciami, čo z neho robí spoľahlivého spoločníka pri každodennej agende. 

Pre koho je iKros určený?

Fakturačný systém iKros je určený pre široké spektrum používateľov v podnikateľskom prostredí. Táto služba je však primárne určená pre malých podnikateľov, firmy a stavebníctvo.

Malý podnikateľ

Každé podnikanie si vyžaduje množstvo rozhodnutí a administratívnych krokov či už ide o fakturáciu, sledovanie financií alebo výpočet daní. Preto iKros prináša efektívne riešenia pre malých a začínajúcich podnikateľov, ktoré sú navrhnuté tak, aby boli jednoduché, spoľahlivé a dostupné kdekoľvek a čo viac, umožňujú venovať viac času rozvoju firmy.

Firma

Menšie a aj väčšie podniky, ktoré kladú dôraz na dôkladnú dokumentáciu, prehľadné hospodárenie s kapitálom a kontrolu nad firemnými procesmi často potrebujú nástroje, ktoré zjednodušia prevádzku. Riešenie od iKros ponúkajú pomocnú ruku pre všetky firmy, ktoré potrebujú automatizovať rutinné úlohy a prejsť k digitalizácii svojho podnikania. Vďaka prehladnému rozhraniu dokáže podnikateľ získať prehľad o celom fungovaní svojej firmy.

Stavebníctvo 

Softvérové nástroje pre stavebníctvo sú navrhnuté tak, aby zabezpečili plynulý priebeh zákaziek od prípravy až po finálne vyhotovenie. Poskytujú tiež prehľad o každom kroku realizácie; zahrnuté sú veci ako projektové dokumentácie, rozpočet a samostatné odovzdanie stavby. Spoľahlivá digitálna podpora znižuje administratívnu záťaž a umožňuje tak, zamerať sa na hlavný cieľ – kvalitná realizácia a úspešné dokončenie stavebných projektov.

Koľko stojí iKros – cenník

Fakturačný systém iKros ponúka štyri balíčky služieb, ktoré sú prispôsobené potrebám podnikateľov. Každý z týchto balíkov ponúka rôznu úroveň funkcií v závislosti od rozsahu a náročnosti podnikania.

iKros faktúry zadarmo

Základný balík určený pre tých, ktorí potrebujú len základu a jednoduchú fakturáciu.

✅ Online fakturácia a predfaktúry
✅ Evidencia max. 5 obchodných partnerov
✅ QR kód na dokladoch
✅ Prístup pre 2 osoby
✅ Prepojenie s účtovníctvom
✅ Zákaznícka podpora

Základ pre začínajúcich podnikateľov

Tento balík je určený predovšetkým začínajúcim podnikateľom a má rozšírené funkcie. Cena balíku je 5,90 € za mesiac

✅ Neobmedzený počet obchodných partnerov
✅ Prístup 1+1
✅ Prepojenie na Register firiem a živnostníkov SR
✅ Evidencia výdavkov, úhrad a upomienok
✅ Rozšírené prepojenie s účtovníctvom
✅ 2 daňové priznania
✅ Zákaznícka podpora
✅ API prepojenie ako doplnok za 4,90 €

Štandard 9,90 € mesačne

Obľúbený balík pre podnikateľov a živnostníkov s kompletnou sadou funkcií. Obsahuje všetko zo základného balíka a ešte niečo naviac.

✅ Obchodné doklady
✅ Fakturácia zo zahraničia
✅ Personalizované zostavy a štítky
✅ Automatické úhrady, výdavky, upomienky a poďakovania
✅ Pravidelné faktúry
✅ Pokročilá fakturácia
✅ 4 daňové priznania
✅ API prepojenie v cene

Premium balíček za 24,90 € mesačne

Najkomplexnejší balíček pre živnostníkov a firmy. Okrem všetkých funkcií obsahuje aj dodatočné funkcie.

✅ 10 daňových priznaní
✅ Jednoduché účtovníctvo ALFA plus
✅ API prepojenie
✅ Zákaznícka podpora vo väčšom rozsahu

Každý balík je možné upraviť podľa potrieb podnikateľa. Spoločnosť iKros teda poskytuje prehľadný a škálovateľný systém, ktorý rastie spolu s podnikaním. 

Prihlásenie iKros – fakturácia vždy pod palcom

Prihlásenie do systému iKros je veľmi jednoduché a bezpečné. Na webovej stránke www.kros.sk. V pravej hornej lište následne na ikonku Prihlásiť sa. Používateľ zadá svoje prihlasovacie meno a heslo, prípadne sa prihlási cez účet Kros ID, ktorý umožňuje prístup aj k ďalším službám od spoločnosti Kros.

Vďaka cloudovému rozhraniu je možné do iKrosu vstúpiť odkiaľkoľvek (počítač, tablet, mobil). Tým pádom sú všetky dôležité dáta vždy po ruke. Prihlásenie je zabezpečené modernými štandardmi ochrany údajov, čo v očiach klientov zaručuje dôveru v systém.

iKros fakturácia prináša do administratívy firiem novú automatickú pomocnú silu.

Ako Kros pomáha zjednodušiť podnikanie?

Kros pomáha zjednodušiť podnikanie najmä autorizáciou rutinných procesov a prehľadným riadením agendy na jednom mieste. Má mnoho funkcií, ktoré sľubujú zjednodušiť podnikanie a fakturáciu. Medzi hlavné funkcie iKrosu patria:

  • Dobropisy – už nie je treba dobropis hľadať, iKros sa o to postará. Stačí jeden klik a dobropis z faktúry je za pár sekúnd pripravený na stiahnutie. 
  • Obchodné doklady –  všetky doklady na jednom mieste k získaniu už po pár knilknutiach.
  • Prepojenie s e-shopom – prepojenie s e-shopom zaručí sťahovanie dokladov priamo do aplikácie iKros. 
  • Evidencia výdavkov – sledovanie nákladov, výdavkové pokladničné doklady a celkový prehľad o financiách firme na jednom mieste.
  • Elektronická výmena dokladov s ISDOC – funkcia ISDOC umožňuje bezpečnú a ekologickú výmenu obchodných dokladov medzi firmami a účtovnými subjektmi.
  • Prepojenie na Register firiem a živnostníkov SR – automatické dopĺňanie fakturačných údajov partnera vďaka prepojeniu s registrom šetrí čas a eliminuje chyby.

Okrem iného iKros ponúka aj svojim klientom ďalšie užitočné nástroje, ktoré ocenia pri správe podnikania alebo vykonávania administratívy. Niektoré z týchto nástrojov sú:

Automatické odosielanie upomienok 
QR kód priamo na doklade
Automatické párovanie platieb
Fakturácia aj zo zahraničia

Systém iKros teda vyniká množstvom užitočných funkcií, ktoré sú spojené do jednej aplikácie. Zároveň sa prispôsobuje reálnym potrebám slovenských podnikateľov. Veľkou výhodou tohto systému je technická vybavenosť, jednoduchosť a dôraz kladený na zmysluplné riešenia pre firmy a živnostníkov. Tento moderný systém teda prispieva k efektnej správe živnosti alebo malej firmy.

Ponuka spoločnsoti Kros je naozaj pestrá – každý si nájde to svoje.

Ďalšie aplikácie, s ktorými iKros spolupracuje

Okrem iného iKros pomáha podnikateľom aj tým, že spolupracuje s ďalšími aplikáciami, ktoré prispievajú k jednoduchšiemu riadeniu firmy alebo podnikania. Používatelia tak nemusia stráviť hodiny prepisovaním údajov, no môžu využiť partnerské prepojenia, ktoré iKros využíva.

  1. Stavebný rozpočet

Táto funkcia pomáha s vytváraním stavebných rozpočtov pre rozpočtárov, projektantov alebo profesistov s aktuálnymi cenami stavebných prác a materiálov.

  1. Raynet CMR

Tento doplnok predstavuje spoľahlivé online riešenie pre efektívne riadenie vzťahov so zákazníkmi, obchodných záležitostí a tímovej spolupráce. Raynet CMR je navrhnutý tak, aby dobre fungoval v kancelárskom prostredí a aj počas práce v teréne. Používateľom umožňuje mať prehľad nad všetkými obchodnými aktivitami a poskytuje neustály prístup k dôležitým údajom. Podporuje teda sústredenie sa na úlohy a výkon.

  1. Shoptet 

Internetová aplikácia Shoptet ponúka rýchle a jednoduché vytvorenie vlastného e-shopu s možnosťou jednoduchého prepojenia na ďalšie podnikové systémy. Klient iKros si môže ben námahy preniesť objednávky do účtovníctva, fakturačné nástroje či informačné systémy, čím sa značne znižuje riziko chýb, ktoré často vzniká pri ručnom zadávaní údajov. Taktiež čo sa týka skladových dát v e-shope, tie sa automaticky aktualizujú takže podnikateľ má vždy prehľad.

  1. Bartech Slovakia

Tento doplnok má za úlohu čítať čiarové kódy. Aplikácia MODO od spoločnosti Bartech Slovakia predstavuje doplnkové riešenie hlavne pre zariadenia s operačným systémom Android, ktoré zefektívňuje prevažne skladové operácie prostredníctvom čítačiek čiarových kódov a QR kódov. Tento doplnok umožňuje rýchle prijímanie a výdaj tovaru, kontrolu objednávok bez priameho prepojenia s počítačom. Ide teda o praktický nástroj na presné a rýchle riadenie zásob.

Toto je len pár aplikácií, s ktorými iKros spolupracuje. Spoločnosť sa snaží už od začiatku uľahčovať administratívu prostredníctvom online fakturácie.

Posúvanie svojho podnikania s iKros nikdy nebolo jednoduhšie.

Kros Akadémia – vzdelácanie vo vlastnom tempe

Spoločnosť Kros prináša svojim klientom aj vzdelávaciu platformu – Kros Akadémia. Vzdelanie je možné získať prostredníctvom rôznych odborných školení, webminárov, videonávodov pre používateľov ekonomického softvéru. Cieľom akadémie je uľahčiť prácu s programami a prehĺbiť znalosti v oblastiach účtovníctva, fakturácie, daní a podnikovej administratívy.

Obsah Kros Akadémie tvoria odborníci a je dostupní v týchto formách:

  • online školenia a webmináre
  • praktické videonávody a tipy
  • odborné články a blogy
  • e-booky

Akadémia nie je určená len pre začiatočníkov, no vzdelávanie je určené aj pre skúsených používateľov, ktorí chcú prehĺbiť svoje znalosti. Vzdelávanie prebieha interaktívne, zrozumiteľne a s dôrazom na prax.